Η ιδέα του “Living” γεννήθηκε πριν από αρκετά χρόνια. Όταν, σαν καταναλωτές τότε, αποφασίσαμε να χρησιμοποιούμε μόνο cruelty free προϊόντα, διαπιστώσαμε ότι δεν υπάρχουν κάπου συγκεντρωμένα.
Τα προϊόντα αυτά μπορεί κάποιος να τα προμηθευτεί από τους κατασκευαστές ή σε συγκεκριμένα καταστήματα όπου βρίσκονται μαζί με άλλα, μη πιστοποιημένα προϊόντα. Εμείς δεν μπορούσαμε να καλύψουμε όλες τις ανάγκες μας από ένα σημείο πώλησης και επιπλέον έπρεπε οι ίδιοι να ερευνήσουμε αν ένα προϊόν είναι cruelty free ή όχι.
Αυτό το πρόβλημα θελήσαμε να λύσουμε με το livingcrueltyfree.gr. Προσπαθήσαμε να συγκεντρώσουμε όλα τα προϊόντα που χρειαζόμαστε για την ομορφιά και την προσωπική μας περιποίηση. Συνεχίζουμε να το κάνουμε και στην πορεία θα προστίθενται όλο και περισσότερα είδη. Εδώ χρειαζόμαστε τη βοήθεια σας. Αν υπάρχει κάτι που θα θέλατε και δεν το βρίσκετε στο site μας στείλτε μας ένα mail ώστε να αναζητήσουμε ένα κατάλληλο cruelty free προϊόν. Πιστεύουμε ότι καταφέραμε να φτιάξουμε ένα χώρο όπου ο ευαισθητοποιημένος καταναλωτής μπορεί να είναι απολύτως σίγουρος για την επιλογή του.
Σαν καταναλωτές επιλέγαμε μόνο προϊόντα που έχουν την πιστοποίηση Leaping Bunny γιατί έχει τα πιο αυστηρά κριτήρια. Αυτό εφαρμόζουμε και στο “Living”. Δεν υπάρχουν στο site μας προϊόντα με άλλες πιστοποιήσεις ή προϊόντα εταιρειών που δηλώνουν οι ίδιες ότι δεν δοκιμάζουν τα συστατικά τους σε ζώα. Πρέπει να αναφέρουμε ότι υπάρχουν εταιρείες που πράγματι δεν κάνουν δοκιμές σε ζώα αν και δεν έχουν πιστοποίηση. Όμως το ερώτημα είναι: «Πως μπορεί ο καταναλωτής να είναι σίγουρος;» Αυτό προσφέρει η πιστοποίηση από τρίτο οργανισμό και γιαυτό αποτελεί για μας απαραίτητη προϋπόθεση.
Πριν δημιουργήσουμε το “Living” ξεκίνησαμε μία πολύμηνη έρευνα πάνω στο θέμα των δοκιμών στα ζώα. Γρήγορα διαπιστώσαμε πόσο λίγα γνωρίζαμε σχετικά με το τι πραγματικά συμβαίνει και σε ποια έκταση φθάνει η εκμετάλευση των ζώων. Ψάξαμε τη νομοθεσία, επικοινωνήσαμε με την Cruelty Free International και περάσαμε αμέτρητες ώρες ψάχνοντας στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιήσαμε όλες τις πηγές που μπορέσαμε να σκεφτούμε έτσι ώστε να μάθουμε όσο γίνεται περισσότερα.
Μετά από όλο αυτό το ψάξιμο η εικόνα που έχουμε διαμορφώσει είναι ότι η αλλαγή είναι έτοιμη να έρθει. Η τεχνολογία υπάρχει, το κοινό είναι πιο ενημερωμένο και έχουν αρχίσει να γίνονται κάποια βήματα προς την κατάργηση των πειραμάτων. Αυτό που λείπει ακόμα είναι η πίεση των καταναλωτών. Όταν αυτοί που ζητούν cruelty free προϊόντα γίνουν περισσότεροι από εκείνους που δεν τα ζητούν τότε οι εταιρείες θα αλλάξουν τις πολιτικές τους.
Εκεί ελπίζουμε ότι θα βάλουμε κι εμείς ένα μικρό λιθαράκι με τη βοήθεια των φίλων μας. Διευκολύνοντας την πρόσβαση σε cruelty free καλλυντικά θέλουμε να συμβάλλουμε στη διάδοση της χρήσης τους. Έτσι όλο και περισσότερες εταιρείες θα παράγουν προϊόντα με σεβασμό προς τα ζώα, το περιβάλλον και τον άνθρωπο.